Navigation


Click here to see jobs in your category.

Rådgiver

OBS! SØKNADSFRISTEN ER UTE, OG ANNONSEN ER UTGÅTT!

Vis aktive jobber i denne kategorien

Statnett bygger, eier og driver det sentrale kraftnettet i Norge, i tillegg til kraftforbindelsene mellom Norge og andre land. Statnett gjennomfører nå en rekke store og spennende prosjekter i kraftsystemet og har behov for flere kompetente og motiverte medarbeidere. For å fremme mangfold og variasjon blant våre 1100 ansatte ønsker vi søkere uavhengig av deres etniske bakgrunn, kjønn eller alder. I******deltok Statnett i kåringen Great Place to Work og kom alle tre årene på topp 10 blant Norges beste arbeidsplasser.

Tre rådgivere innen innkjøp/anskaffelser til Statnett

Vi ser etter deg som har bred erfaring med innkjøp/anskaffelser og vil være med på å videreutvikle vår anskaffelsesavdeling og styrke vårt fagmiljø innen offentlige innkjøp/anskaffelser.

Stillingene er i avdeling for IKT, tjenester og administrative anskaffelser i Anskaffelsesenheten. Avdelingen har ansvar for alle innkjøpsprosesser innenfor disse områdene i Statnett og deltar i prosjekter/anskaffelsesteam, herunder; kategoristyring, effektivisering, koordinering og tilrettelegging av alle innkjøp/anskaffelser. Det er opprettet 3 kategoriteam i avdelingen og det er en ledig stilling innenfor hver av disse kategoriene.

  • IKT
  • Tekniske konsulenter
  • Administrative anskaffelser

Arbeidsoppgaver:

  • Delta i kategoriteam
  • Gjennomføre innkjøp/anskaffelsesprosesser, minikonkurranser og direktetildelinger
  • Avtaleoppfølging
  • Leverandøroppfølging
  • Rådgivning og veiledning

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdannelse innen innkjøp/ økonomi/ jus/ teknikk/logistikk/annet relevant, eventuelt kan spesielt relevant erfaring kompensere for manglende utdanning
  • Kompetanse og/eller erfaring fra innkjøp/anskaffelsesprosesser
  • Erfaring fra strategisk innkjøpsarbeid er en fordel
  • Erfaring fra innkjøps- eller leverandørsiden innenfor kategoristyring er en fordel
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk og engelsk

Kvalifikasjoner for stilling innenfor IKT:

  • Kompetanse og erfaring fra innkjøp av IKT- produkter/konsulenter/programvare
  • Kontaktperson for denne stillingen: Eirik Haarr (mobil******

Kvalifikasjoner for stilling innenfor tekniske konsulenter:

  • Kompetanse og erfaring fra innkjøp av konsulenter til bygge- og anleggsvirksomhet
  • Kontaktperson for denne stillingen: Janne Dåsvand (mobil******

Kvalifikasjoner for stilling innenfor Administrative anskaffelser:

  • Kompetanse og erfaring fra innkjøp av forbruksmateriell (verktøy/elektromateriell), reiser og transport (kjøretøy/helikopter), administrative konsulenttjenester (FOU, strategi, økonomi/HR/organisasjon/kommunikasjon) og eiendomsforvaltning
    (renhold/kantine).
  • Kontaktperson for denne stillingen: Ingvild Stang-Medhus (mobil******

Personlige egenskaper:

  • Evne og interesse for å jobbe med operative oppgaver
  • Evne til å se helheten i verdikjeden
  • Evne til å arbeide målrettet, systematisk og løsningsorientert
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter
  • Konstruktiv rådgiver og støttespiller

Vi kan tilby:

  • Utfordrende oppgaver i en spennende virksomhet med høyt kompetansenivå
  • Bred kontaktflate internt og eksternt
  • Godt arbeidsmiljø i moderne lokaler i Nydalen/Oslo
  • Gode kollegaer som støtter og utvikler hverandre
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Aktivt sosialt miljø, bedriftsidrettslag, firmahytter mm

Fylke: Oslo
Jobbtype: Fast Heltid/Deltid: Heltid Arbeidstid: Dag Søknadsfrist: Snarest Tiltredelse: Etter avtale Arbeidssted: Oslo

Kontaktpersoner: Ellen Sande 
tlf: +****** 
mob: +****** 

Märk din ansökan med LedningsJobb.se

Skriv ut

Bedrift

Statnett
Mer om Statnett

Sted

Utdanningsnivå

Universitet/høyskole

Stillingsprosent

- Heltid

ID

1670670